Yerleşme kanaması uzun süren oldu muu
Başta yerleşme kanamam oldu 10 gün sürdü sonrasında kesildi şuan 7 haftaligim tekrardan ara pembe lekelenmem gelmeye başladı doktorum sorun yok yerleşme kanaması dedi ama tedirgin oluyorum her gördüğümde yinede aynı şeyi yaşayan var mı