Eddie61
Evet devlette yapılıyor önce kadın doğuma randevu alıyorsun onlar Perinatoloji bölümüne kaydını açıyorlar daha sonra oradan randevu alıyorsun yapıyorlar daha sonra istersen üçlü testi de yaptırabiliyorsun detaylı ultrason da yapılıyor yine aynı bölümden randevu alınıp