Liyaipek1 Kızlar yardım edin 36 haftadayız ve 2 gündür karnımın tam üstü göğsümün alt kısmı inanılmaz kaşınıyo ve uyuşuk yaşayan var mı
newmommmyy2 Liyaipek1 benimde sürekli sadece orası kaşınıyor canım bol bol yağ sürüyorum hemen birazcık geçiyor birde kıyafet değdirmiyorum oraya çok kaşınınca bi 10dakika sonra falan geçiyor hiç dokunmuyorum yağ sürdükten sonra ama
Liyaipek1 newmommmyy2 bende nemlendiriyorum acaba gerildiği için mi diye ama banamısın demedi resmen uyuz olmuş gibi sadece orası kaşınıyo
newmommmyy2 Liyaipek1 evet evet gerçekten bendede sanki uyuz olmuşum gibi sadece orası 😅 hemen göğsümün altında orta yer bol bol nemlendirip açık bırak oranı canım hiç kıyafet değdirme belki öyle azalır bende biraz işe yarıyor