Ebrueren1 merhabalar benimde ilk o haftalarda kırmızı kanama sonrasında da kahverengi lekelenme oldu. Kese etrafında 2 adet kanama alanım oluşmuş. Normalde hastaneye yatış verilmişti ama refakatçi alınmıyordu. Doktor da evde dinlenmek ve kendimi yormayacak şekilde izin verdi. 1 ay kadar evde dinlendim. Pek iş yapmadım genelde hep yattım. 1 ay sonrasında kanama alanım gitmişti. Ama doktorlar genelde 3. Aya kadar düşük riski olduğundan dikkat edilmesini söylüyorlar. Kendinizi yormayın, dinlenin ve bol bol su tüketin 🥰 sağlıcakla ilerleyecektir. Şu an 23. Haftaya gireceğiz çok şükür her şey yolunda ❤️