Hanımlar merhabalar bir buçuk senelik evliyim bir sene eşim korundu çocuk istemedik ben herhangi bir hap falan kullanmadım. Yaklaşık 4 aydan beri korunmayı bıraktık ve bebek istiyoruz 2 ay boyunca eşimle Ben enfeksiyon geçirdik idrarda kanama şeklinde hastaneye gittik idrar yolu enfeksiyon dediler ikimiz de ilaç kullandık ikimizinki de tamamen temizlendi. Adetim varken hormon testi verdim kadınsal hormonlarım hepsi iyi çıktı ama insülin direncim var biraz onun için de doktor dahiliye yönlendirdi ama dahiliye çok aşırı bir sınır değil Bir şey yapmama gerek bile yok dedi. Ve bu olayın üzerinden yaklaşık bir buçuk ay geçiyor adetim düzensiz oldu geçen ay duphaston ile adet gördüm. En son 7 Şubat’ta adet gördüm ve henüz olmadım. İki defa belirli aralıklarla evde gebelik testi yaptım negatif ama bu ay özellikle sağ Kasıgimdda ciddi bir agrı yaşadım defalarca. biraz kilom var özellikle göbek bölgemde bana tavsiyeniz ne olur ne yapmalıyım bugün kan vermeye de gideceğim