Kızlar ben doğuştan beridir burnumdan nefes alamayan biriyim hamile kalmadan öncede ameliyat olucaktım ama hamile olduğumu öğrenince olamadım ve şu an 33 haftalığım doğum şeklimde belli değil henüz yani bi ağlasam direk tıkanan birisiyim önceden hava kullanmış hastanede bile hava taktıran biriyim sizce bu durumda normal doğum yapabılırmıyım burundan nefes alamamak beni zorlar diye düşünüyorum