Ro21 canım sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah 🙏 çok stresli zor bi dönem fakat en çok özlüceğin zamanlar .Ben içimden 20ye kadar sayıp sakinlemeye çalısıyordum 🙄😅 ama şimdi ki aklım olsa o anlarda sadece bebeğime odaklanıp onu öpüp koklamak isterdim emdimi uyudumu uyanmadımı derken anlamamısım hiç bişey🥹