Tazeannesevilay canim hic bir belirti hiss etmemek doktorunuz hamileleyi onayladigi surece cok normal bir sey..her kes ayni gecirmiyor hamileleiyi..hatta ilk bebekle 2 ci bebegin hamileliyi bile farki oluyor..ben ilk hamileleliyimde hic bir hamileleik belirtisi hiss etmememe ragmen 2cide kusmakda neredeyse igne ipliye dondum..yani demem oki canini sikma..Allah saglik sihhat versin bebeklerimize..😍