Kızlar benim yaklasık 10 gün önce yani 6 haftalıkken lekelenmem olmuştu doktor progestan verdi günde 2 defa fitil şeklinde kullanmamı söyledi 10 gündür kullanıyorum lekelenmem doktora gittigim gün olmuştu bidaha tekrarlamadı ama doktor şu kadar süre kullan diye bişey demedi perşembe gününe randevum var artık progestanı bıraksammı yoksa doktora gidene kadar kullansammı