Kızlar kan sulandırıcı kullanıyorum göbeğimin sağ tarafına yaptıgımda acayip acıyor .illa sol tarafa yapmam gerekiyor sizde de böyle olan var mı neden sağ taraf acırda sol acımaz . Birde iğne yaptıgım yerde erik büyüklüğünde ödem oldu nasıl gidebilir zararlı mı acaba