sseevvaall4 Merhaba sevgili anneler ,2025 ocaktan sonra doğum ücretlerinde ne kadar bir artış oldu.2025 de doğum yapan annelere sormak istiyorum.İstanbul Acıbadem de doğum yapan ya da ücret hakkında bilgi sahibi olanlar acil yazabilir miii Herkes sağlıcakla bebeklerini kucağına alır inşallah 🥲🥰
Elifalbayrak Benim gittiğim doktor Acıbadem Atakent hastanesinde doğum yaptırıyor normal 80 sezeryan 90 doktorum da çok iyidir Avrupa yakasındaysanız tavsiye ederim
Pelinbb imcakir Sezaryan da 2 gece standart oda anne baba yemeği, kuaför hizmeti, bebek hediye çantası, lohusa şerbeti var, lifeclub destek paketi, eve hemşire ziyareti. Normal doğum da 1 gece aynı paket. Standart oda dışı ekstra ücret ödeniyor.