tatlibebegim_ Verda9224 2.aşılamada tutmuştu benimde 10.gün çok çok silik çizgiyle öğrenmiştim inşallah sizinde tutmuştur
ozge1001 Verda9224 4. Gündeyim hafif kasık ve bel ağrısı dışında bi belirtim yok inşallah olumlu sonuçlar alırız
Verda9224 tatlibebegim_ İnşaallah ya çok korkuyorum kasık ve hafif bel ağrımdan başka bi belirti falan yok akıntı vs her zamanki gibi sanki bilemedim tutmadı heralde yine 😔