Nya16 sen hiç onlarla yorma kafani. Yerleşme kanaması oluyor, plasental shift kanaması oluyor. Bazen hematom yani kanama alanı oluyor ve regl kanaması gibi yoğun kanama şeklinde atılıyor. Benim başıma gelmişti ama hamile olduğumu biliyordum tabi ki. 11+6 da. Önerim, bebek dusunuyorsan eğer, her daim yediğine ictigine dikkat etmen, parol hariç ağrı kesici kullanmaman, her zaman da doktora gittiğinde acilden vs gerek olursa ki olmaz inşallah 🤲🏻hamile olabileceğini belirtmen. Ona göre tedavi uygulamaları. Biz korunmuyorken, her defasında yumurtlama sonrası doktora gittiğimde acilden, hamile olabilirim diye belirtiyordum 😊 şu an regl olmuş olabilirsin, olmamış da olabilirsin ama regl olmuşsun ve bir sonraki siklusa hazirlaniyorsun gibi düşün