Elifimsib merhabalar. Tekrardan geçmiş olsun. sizi eve bırakmalarına çok şaşırdım açıkçası. Ben 26 şubattan beri hastanedeyim ve arefe günü en azından bayramı evde geçirmek için izin istedim, maalesef verilmedi. Ve bende gittiği haftaya kadar gider denmiyor, sürekli 34.haftada doğuma alacağız diyorlardı. Doğum tarihini de verdiler, cuma günü doğuma alınacağım.
Benden idrar tahlili aldılar.
Antalya eğitim ve araştırmada yatıyorum