JrRu geçmiş olsun ❤️🩹 Malesef baş ağrısı tuttuysa kahve de sıvı alımı da o ağrıyı geçirmiyor. İnsallah bir an evvel geçer. Bana sırt üstü yastıksız dümdüz yat demişlerdi beyne giden sıvı kaybı yerine sıvıyı üretince ağrı geçermiş alakalı mı bilmiyorum ama öğrendikten sonra sırt üstü yastıksız yattığım günün ertesi sabahı şak diye geçmişti.