Evrimnbe 1 ay 20 gün önce normal doğum yaptım. Kanamam tam 40 güne yakın devam etti sonra bitti şeffaf akıntı geliyordu bi kaç gündür derken dün tekrar kanama başladı bugünde devam ediyor. Yoğun kırmızı şekilde acaba regli mi oldum?
reyhan_t Evrimnbe ben de 45 gün önce doğum yaptım kanamam yaklaşık 30 gün sürdü henüz adet olmadım ama sanırım sizinki adettir
Yildiztozu_ Evrimnbe Benim kanamam tam 40 gün sürdü. 40 çıkar çıkmaz da regl oldum, büyük ihtimal regldir sizinde.
annesio Evrimnbe olursun canım. Benim lohusalık kanamam 25 gün filan sürmüştü net hatırlamıyorum ama , sonra kırkım çıktı 18 gün üstüne regl oldum . Süt korur regl olmazsın diyenler de var ama beni korumadı oldum hemen sonra da öyle düzenli devam etti
Evrimnbe reyhan_t genelde kimi dinlesem 9 ay diyen var 2 sene diyen var bu kadar çabuk adet olmuş olabilirmiyim ki dedim
Yaseminkayaa Çok mu fazla benim doğumdan 1 sene sonra oluyor emzirdiğim için eğer emzirmiyorsan adettir emziriyorsan da bazı lohusalıklar uzun sürer
Evrimnbe Yaseminkayaa emziriyorum. Yani baya yoğun evet adet olur gibi yoğun geliyor ilk gün ki kan rengi baya koyu renkti siyah gibi ama açıldı şuan normal kırmızı kan renginde
Merve-metin Evrimnbe canım adet olmuşsundur mutlaka bak bakalım adet süren kadar sürecek mi sürerse adettir o 1 sene sürdü veya 2-3 ay olmadım diyenler birazda genetik bende doğum yaptım bebeğim haftaya 2 aylık olacak kanamam 25 gün gün ve bitti hala regl olmadım