Kızlar 8 haftalık hamileyim içim çok kötü kontrole 2 hafta önce gittim pazartesi tekrar kontrolüm var ama içim çok kötü ya bir şey olduysa diye çevremde bebek kalp durması falan duyuyorum onlar mı etkiliyor bilemedim ben doktoruma söylesem aylık kontrol değilde 2 haftada bir kontrole gitsem ? Bide kalp dinleme aparatı varmış o zararlı mı kullansam