minussset Kızlar bebeğe HAMZA ismi ağır mı gelir . Eşime fikrimi söyledim de. Bebeğe ağır gelir Hamza ismi dedi . Bu konuda fikri olan var mı ? İçime kuşku düştü .
ipekveatlas minussset neden gelsin bence bisey olmaz bir cok kisi muhammed koyuyo o daha ağır bence. ama tanıdığım iki cocuk var hamza adında çevremde ikisi de cok yaramaz hic durmuyolar😂
Krystal minussset Yeğenimin adı Hamza Yiğit. Öyle ağır geldiği falan yok. Sadece fazla cesur 6 yaşındaki çocuklara göre.😅
1Prens1Prenses53 minussset yakın tanıdığım 2 kişinin çocuklarının adı Hamza ve ikisininde 2 isimi var.çok tatlı,çok sevimliler ama aşırı yaramazlar.Hamza isminde kimi duyduysam çok yaramaz oluyormuş,isimin ağırlığından diyorlar.
minussset Gamze_2434 ipekveatlas ne bilim. Eşim Hamza ismi aşır gelir çocuğa dedi içime kuşku düşürdü. Hamza isminin anlamıda çok güzel. Hamza istediğimi söyleyince çok ağır gelir dedi bende korktum fikrinizi merak ettim. Zaten Hamza ikinci isim olucak . Sadece kimlikte Ekstra isim olarak Hamza yazıcak . Biz yine farklı isim ile seslenecez. Gerçekten ağır gelir mi bebeğe Hamza ismi ?
umrumdadegil Cgzz ama büyüyecekler 😂 bende bazı isimleri düşünüyorum öyle mesela asel ismi düşünsene ilerde babannenin ismi ne asel😂 asel babanne tuhaf geliyor ya da asil koyuyorlar asil dede 😂
mucizem4423 minussset benim dayımın oğlu Muhammed Hamza ismi çocuk ağlamaktan patlıyordu resmen hacı hocalara falan götürdüler öyle topladı ama baya zorlandı isim ağır gelmiş demişlerdi
adatuna minussset hamza diyince gözümde yaşlı 70-80 yaşında birileri canlanıyo ben koymazdım elbette karar sizin ama anlamı güzel ve tınısı daha hoş olan bir sürü isim var