Kizlar son adet tarihime ve uygulamaya göre 3+5 haftalik hamilelik gozukuyor testlerde sadece benim görebileceğim sekilde bir gölge olması normal mi? Yani demek istediğim şu test çizgisi kalınlaşıyor ama yine gölge bir şekilde sadece ben görüyorum Daha çok yeni olduğu için bu olma olasılığı vardır değil mi?