Gizemasyam Kızlar Kahramanmaraşta İnci kapudereye giden var mı normal doğum yanlısı mı nasıl ilerliyor bilgi verecek olan var mı lütfen
Maraliya Ben İnci hanım ile normal doğum yaptım. 4 ay oldu. Sezaryen ya da normal doğum kararını size bırakıyor. Ama normal doğumda son 10 dakika geliyor, işin hepsini ebeler yapıyor. Önermiyorum.
iremykn Dünyanın en ilgisiz insanı , 2 kere vajinal ultrason yaptı Pcos olduğunu anlamadı ve onun yüzünden 6 ayım çöp oldu. Asla gitmeyin.