Merhabalar, instagram sayfalarıyla görüştüm. Hepsi elit marka çikolata kullandığını söylüyor ama fiyatları farklı. Hangisinden memnun kaldınız? Tadi nasıldı? Kötü bir şey de ikram etmek istemiyorum.
Ben dökmeci çikolata, samanyolu çikolata ve lova hediyelikle görüştüm. Fiyat sıralaması pahalıdan ucuza doğru.🤷♀️