sonbahar_2322 13+3 haftalık hamileyim pembe kahverengi akıntı Vardı acaba yerleşme kanamasımı yerleşme kanamam hiç olmadı 🙏🏻 bilginiz var mı
Limonsekeri sonbahar_2322 bence özelde falan bir doktora gidin çünkü ultrasonla da bakılması lazımdı acilde kadın doğum yokmu
Nurk24 sonbahar_2322 bende yasamistim acil kadin dogum doktoru bebek saglikli ama gebelikte boyle durumlari goz ardi etmeyiz dusuk tehlikesi olarak degerlendiririz demisti ilac yazmisti odaya almislardi serum taktilar fitil yaptilar ertesi sabah hemen kendi doktorumada gorundum o ilaci degistirerek progestan yazdi bir sorun yasamadim
sonbahar_2322 Merveue Acilede de bişey yapamadılar Gittim ama yinede sormak istedim Doktorum yoktu iki gün pazartesi günü gidicem bidaha
Merveue sonbahar_2322 acilde doğum haneye yönlendirmediler mi benimde kanamam olmuştu doğumhanede değerlendirme yapılmıştı. Açık kırmızı renk kanama olursa sıkıntı demişti doktorum
sonbahar_2322 Merveue Hayır bı kan aldılar saldılar sonuçlardan sonra Bebekte bı sorun yoktur umarım pazartesiye belli olcak herşey
sonbahar_2322 Limonsekeri Yoktu biz sana bişey yapmayız dediler kan aldılar bişey yok dediler saldılar Benim doktorum iki gün yoktu pazartesi gidicem inşallah bişey yoktur
Limonsekeri sonbahar_2322 yani bence bi ultrason ile bakılması lazım ne olur ne olmaz böyle zamanlarda tehlikeye de bilinmezliğe de bırakılmaması lazım allah korusun bir şey olsa sorumluluğunu alacaklar mıymış o acildeki gönderenler kan sonucuyla gebelikte gelen kanamaya bakılmaz ilk başlarında olsa anlarım da şimdi kan ne alaka bence ya ulaşmaya çalışın doktorunuza ya da başka bir hastaneye gidin
ipekveatlas bu haftada yerleşme kanaması olmaz acaba birden mi geldi kanama yoksa ilişki sonrası falan mı? pembe açık renkli kan şakaya gelmez bu haftalarda ben olsam tekrar baska bi doktoea giderdim öyle bi imkanın yok mu?
sonbahar_2322 ipekveatlas Birden oldu. Benden anlamadım ilk başta pembe akıntı sonra kahverengi oldu acile gittim kan aldılar sonuca baktılar saldılar İlişki hiç olmadı öyle bir imkanım maalesef yok başka doktor gibi
sonbahar_2322 Nurk24 Ben acile gittim bişey yapmayız dediler kan aldılar sonuç çıkınca saldılar doktorum yoktu iki gün Benim tek isteğim bebeğime bişey olmasın o kadar çok istedim ki onu
sonbahar_2322 Limonsekeri Başka hastane gidemem şuan imkanım yok en yakın devlet hastanesi vardı oraya gittim Pazartesi doktor var gidicem inşallah bişey yoktur Bide bişey yapmadıkları gibi azar yedim
Limonsekeri sonbahar_2322 inşallah bir şey yoktur bekleyin o zaman pazartesi iyi sonuçlar alırsınız inşallah 🌸
Berenreyhan Bende şuan 7 haftalığım başta yerlesme kanamam oldu durmuştu 2 3 gündür ara ara pembe leke geliyor ama benim doktorum baktı ultrasonlada korkma yerleşme kanamasıdır yada uzun süre ayakta kalıp karnını zorladiysan olur dedi
sonbahar_2322 Berenreyhan 13 haftalik oldunda oldu bende acaba ilaç vs verdi ondan mı oldu gibi şeyler bilemedim pazartesi gidicem bakalım bebeğime bişey olmamış dir umarım