Selam. Şimdi bişey sorcam. Tabiki takdir Rabbimin.o ne buyuyursa o olur. Linclemeyin lütfen. Şimdi 30 Mart yumurtlama+çatlama günüm
Adetin 15.gunu. o gün ilişkide erkek bebek olma ihtimali çok mu? Çok şükür iki kızım .gönül erkek çocukta istiyor. 🤲☺️