cnnyg bende yoyko ultimate aldım yani duruşu vs bana çok güzel geldi bir de ben bebek arabası kullanırken çakır çukur yollarda beni zorlamasından nefret ediyorum portatif kabin boy olanlar biraz öyle ben o yüzden tekerlekleri büyük sarsıntıyı vs önleyen bir araba olsun istemiştim o yüzden ultimate aldım büyük olması benim için sorun değildi