Emrahirem hahaha, abim bir şey işte Özge, bir şey iste dedi durdu bana. Asermiyorum zorla mı diye isyan ediyordum 🤭illa bir şey iste dedi ve aklıma bir bisküvi geldi, dedim ki şunu al o zaman. Şimdi ismini yazmıyorum çünkü artık üretilmiyor 😄 marketlere bir bakıyorlar yok. Toptancıları, dağıtım merkezlerini falan aradılar. İki paket buldular ama skt geçmiş onların da. Fabrikayı aradılar, mailler atıldı. Laf olsun diye söyledim ortalık karıştı 😄😄😄😄 frambuazli bir bisküvi idi, marketteki tüm frambuazli ürünleri alıp getirmislerdi hahaha, bu gebeligimde de abim sıkıştırdı, bu defa yurtdışından bir mama istedim, arasın dursun 😄