Anneoldum2 36. Haftadayım sonuçlarım iyi çıktığı için kadın doğum dr demir ilacına başlama dedi dahiliye kullan dedi kısa bi süre kullandım onda da hemen hemoroid oldum ilacı da bıraktım geçmedi, kadın doğumcum ferritin alt sınırın altına düşmedikçe kullandırmayacakmış, kadın doğumcunuzu dinleyin siz ama🌺