Bus-ra590 Annekuzusu06666 bende şuan 13 var değiştirmeyi düşünüyorum s24 ün kamerası daha iyi diyorlar
ibcmom Annekuzusu06666 s23 kullanıyorum 1 yıldır, memnunum. hızlı, alanı geniş. esimin 14ü donarken benimkinin donması da yok. kendime de saygım var tsk 😂
Ozgekiz Annekuzusu06666 eşimde s24 var 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 çok seviyorum fotoğraf çekmeyi. Ben bir de android kullanıcısıyim ios bana göre değil 😊
Nazclk_33 Yani uzun ömürlü telefon istersen iPhone ama ben s24 ün kamerasına bayıldım çok güzel kamera olarak iPhone ye on basar. Bide işlemcisi 13 den yüksek diye biliyorum daha hızlı. Karar sizin 🤷♀️
Bzm Tabi ki de ıphone 13. Kendine özgü bir tarzı var ıphonenin. Diğerlerinden farklı olması olsun, müşteri hizmeti olsun herşeyiyle farklı bence.
Annekuzusu06666 Bzm pil ömrü nasl peki ben daha önce 8 kullandım pil ömründen memnun değildim sadece kamera olarak çok seviorum işlemci olarak
Nur_kybs Bende ikisi arasında kalmıştım iphone 13 aldım çok memnunum samsungların yeni modelleri çıktıkça eski modellere olan güncellemeleri yapılmıyor kamera kalitesi düşüyor başta iyi ama kamerayı düşünüyorsan kesinlikle iphone al
ibcmom Cessika vallahi ya 😂 epey.com da s24 ile 13ü karşılaştırmışlar s24 ultra 87 almıs iphone 13 69😂 sizde bi bakın daha net karar verirsiniz
Annekuzusu06666 ibcmom bi inceleyeyim canım eşim hep iphone kullanır en çok 13ü tavsiye etti bide 15 pro Max ama 15 acaiip pahalı şu an için bütçemizi aşıyor
Bzm Annekuzusu06666 ben bu temmuz ayında aldım hala 100 . Biraz da sizle alakalı dikkat ederseniz sorun olmuyor bence. Tlf şarjda iken tlf oynamak, 100 olmadan çekmek yada kaçak şarjlara takmak bunlar gerçekten her telefonda pil ömrümü öldürüyor. Ben hep ıphone kullanıcısıyım pille alakalı sorun yaşamadım.
Bus-ra590 Annekuzusu06666 yani memnunum ama yere düştüğü için şuan sıkıntılı telefonum öncesinde güzeldi.
pibpivpivahmedmuhsin Annekuzusu06666 Beş senedir Iphone SE kullanıyorum. Hala tık yok. Bozulmasına yakın da 14 Pro Max düşünüyorum şahsen. Daha önce Android kullanıcısıydım hiçbir telefon bu kadar uzun süre dayanıp taş gibi kalmamıştı. Ki kuzenim 8 sene öncesine kadar Iphone 4S kullanıyordu. Kamerası her şeyi taş gibiydi. Ben Iphone dışında telefon almam şahsen. Hem zarar etmiyor hem de telefon kasmıyor donmuyor. Telefonum 64 GB içinde 500 gb veri var. Siz düşünün.
Annekuzusu06666 pibpivpivahmedmuhsin eşimde öyle diyor 13 alayım sana sonra onu bana ver sana 15 alayım diyor
History5 Annekuzusu06666 Ben memnunum ne beklediğinize bağlı ufak tefek eksiklikler var ama güncelleme konusu kamerası kapasitesi bana yetti