Rabiul sıvı kullanmak daha mantıklı granül sabun hızlı erimediği için deterjan kalıntısı olabiliyor ekstra durulama yapmak gerekiyor malum 30 ile 40 derece de yıkanıyor sıvı daha mantıklı geliyor bana siveno aldım 2 tane bakalım memnun kalacak mıyım içeriği temiz