Kızlar şimdi ben mayısta doğum yapıcam rabbimin izniyle ama yazlık cicili biciler daha tam çıkmamıştı geneli ince uzun kollu alabildim şimdi yazlık giysiler gelmiş sitelere felan almayı düşünüyorum ama hep 3-6 dan başlıyor ben 1 buçuk aylık yaz bebeğine 3-6 giydirirsem bol durmazmı ya e 3.ayda giydirirsem kış gelmiş olcak zaten çok saçma ben mayıs haziran temmuz ağustos en sıcak aylar bu aylar ağustosta giydirmek için alsam ne almasam ne 1 2 kez giysin diyede almak istemiyorum açıkcası