Mrvmrv78 Kızlar 6+4 haftalık hamileyim ama bel ve kaşık ağrım özellikle ayakta durduğum da çok artıyor normal mi sizce ?
Mrvmrv78 Merveue öyle mi sağolun içim rahatladı telaşe ediyorum acaba birşeyler yolunda gitmediği için mi ağrıyor diye
Mrvmrv78 Elif3419 benim de bel kasık hepsi birlikte sanki yeni yerleşiyor gibi korkuyorum acaba bişeyler ters mi gidiyor diye 🥹
Kikiriki Mrvmrv78 çok normal o haftalarda bende çok fazla bel ağrısı yaşamıştım belki ağrılarınıza karşı doktor magnezyum verebilir söyleyin kontrolde
Elif3419 Mrvmrv78 Şu magnezyumu verdi bana doktorum istersen sende bundan al oralet gibi aynı direk ağzına döküyorsun bi zararı yok magnezyumun
Mrvmrv78 Kikiriki bir hafta önce gittim kalp atışını duyduk ama herhangi bir takviye başlamadı Salı günü tekrar gidicem bakalm o zaman başlayacak mı