Nergisimmm Bebekmert sanırım ben varım daha net tarih almadık ama son kontrolde doktor 2 Nisan olur demişti
annesio Bebekmert normal doğum beklediğim için tarih muallak ama 2 Nisan’da doğurmak isteyen biri olarak burdayım diyeyim totem yapmış olayım 😁🥳
gulsahtym23 Bebekmert bizde bugün 37+1 olduk 2 Nisan için tarih aldık ikinci sezeryanım olcak hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Sivassli58 Bizde Perşembe günü gidip gün aldık 2 Nisan olacak nasipse herseyimiz tam bebisimizi bekliyoruz bugün tam 37 hafta