Merveue Kızlar 10 haftalık hamileyim betam 158.026. İki hafta önceki betam 144.415 çok az bir şekilde artma olmuş. Normal mi ?
Jeonxx Merveue yani 10 haftalık gebelikte betaya bakılmaz diye düşünüyorum artık ama ? Henüz doktora gitmediniz mi çoktan keseyi de bebeğide görmüş olmanız lazım aslında
dilaradoyan Merveue belli haftadan sonra betanın değeri önemli olmuyor. Keseyi bebeği kalp atışını duyduysanız beta takibi yaptırıp içinize vesvese düşürmeyin artık
Kikiriki Merveue beta takibi yaptırmanıza hiç gerek yok düşebilir o normal zaten 9 ay boyunca sonsuz bir sayıya ulaşması gerek aksi taktirde
ipekveatlas Merveue beta zaten belli bi hafta sonra düşüşe geçer bebeği kalp atışını duyduktan sonra beta takibine gerek kalmaz merak etme
Merveue Jeonxx ben artışı merak ettiğim için baktırmak istedim. Önceki kontrollerimde bebeği gördük ve kalp atışını da duyduk. Betayı düşük görünce merak ettim