Kızlar günaydın,
Ben bu gebelik konularında yeniyim kısmetse bizde cocuk istiyoruz artık, ama neyin nasıl olması gerektigi konusuyla alakalı biraz bilgi eksimligim var gibi.. adet takvimim düzenli senelerdir kullanırım nerdeyse hiç sekme olmamıştır. Gebelik döneminde martın 3 5i gibi ilişki oldu. Adetim 4 ün gecikti ancak test yaptım negatif. Böyle bi dırumla karşılaşan var mı? Kan vermem gerekir mi? Regl belirtilerimin hepsi var ama?