Plasentanın yukarı çıkması için bol bol istirahat edin ayaklarınızı yüksekte tutun , haftaniz daha erken büyük ihtimal yukarı cikacaktir . Damar tıkanıklığı içinde çok bol su içmeye özen gösterin , bende tıkanıklık değil ama direnç vardı , bebeğe yeteri kadar kan gitmiyordu , başka birtakim sorunlardan dolayı kan sulandırıcı ilaçları da hiç kullandiramadi doktorum , günde 4-4 buçuk litre su içerek devam ettim hep şuan 33 haftanın içindeyim , akım.sorunum 3 haftadır yok . Sağlıkla kucağınıza alın bebisinizi insallah