Suzan60 evt lekelenme ilk 10 gun normal dediler bana ama gelmemişti benim benle birlikte serklaj olan başka arkadaşımın gelmişti o demek değişiyor sizin doktorunuz normal dedimi o önemli biz ne kadar bilsekte kış ayında olduğum için ben 10 günde bir alıyordum duş korka korka ayakta duş almam tavsiye edilmişti yaz olsa idi muhtemelen 3 günde 1 yapardım sanırım oda 3 dk falan eşimden destek alıyordum yere eğilme asla yapmıyordum yatarak yemek yiyordum hatta bebegim 2250 gram doğdu haftasına göre 2 hafta önde idi 1 gun kuvezde kaldı 8 gun anne uyumda kaldık emmeyi öğrenince bıraktılar bizi bebeğimiz şükür sağlıklı serklaj yapıldığı zaman ise 14 gun hastanede yattım sonra bana arada bir sancı vuruyordu doktorum önlem amaçlı yatırıyordu toplam 91 gun yattım hastanede