1 sene önce kanal tedavisi yaptırmıştım. Sorunsuzdu bu zamana kadar. Kanal tedavisi olan dişim mi diş etim mi yirmiliğin çıkmamış bir ucu kalmıs yoksa o mu bir türlü anlayamadığım bir agrı var diş etim şişmiş gibi de geliyor aslında ama bastırınca en cok kanal tedavisi olan dişim ağrıyor sertçe fırçalama da agrı yok soguk suyu ağzımla orada tutuyorum agrı yok kanal tedavisi olan dişim de sorun olsaydı heralde soguk suyu tutunca bir sızlardı diye düşünüyorum ? Diş etiyse de bu kadar agrır mı yada kanal tedavisi olan dişime bu kadar baskı yapar mı cumartesiye denk geldi doktora gidecektim tabii ama olmadı acile gideriz 🥹