Karpuzcilek_ bende yarın sağlık ocağına gideyim diyorum. Ben dün gece cok kötüydüm uyuyamadım. Daha sonra aklıma şekerli su yapmak geldi bir rahatlattı anlatamam hiç uyuyamayan ben uyuyakalmışım. Sende denee istersen canım. Benim safra kesem yok ondan da oluyor diye düşünüyorum. Yediklerimi sindiremiyorum tam anlamıyla.