Melosunuz 34+6yız, dün doktor kontrolüm vardı. doktor aksak yürüme, her gün 30-40 dakika yürüyüş, 4-5 katlı merdiven inip çıkma ama normal inme değil böyle bacaklarını biraz açarak, bir de ördek yürüyüşü önerdi. çübkü bebek yukarı da kanala girmemiş daha dedi. Sana önerim en çok ördek yürüyüşü ve günlük yürüyüş dedi 🎀 umarım snein de işine yarar 💖