minismom husna_tmt pozitif 2 gun sonra tekrar ver kimi hastanenin gebelik degeri 20 kiminin 40 o yuzden negatif yazabilir ama normal deger 5 ve uzeri pozitif hayırlısı olsun 2 gun sonra aynı yerde bida ver
mucizem4423 husna_tmt canım 39 yüksek bi değer 5 in üstü gebelik olduğunu gösterir çok yeni sadece daha hayırlı olsun inşallah sağlıkla bğyür sana sıkı sıkı tutunur
Mismis35 husna_tmt ben 19 ken öğrendim şuan 6 haftalık iki güne bir aynı yerde verdim çok hızlı yükseliyor merak etme Allah kucağına aldırsın❤️