an itibariyle 34 olduk. kismetse az kaldi dogumumuza kizlar valla, saglikla kucagimiza alalim bebitolarimizi 💖 ben de hastane cantasini hazirladim ama kendiminkileri hazirlamadim erindim biraz. onun disinda son eksiklerimizi de tamamladik bekliyoruz. 🙏🏼 inanilmaz agirlastim bu arada, mide yanmalarim da felaket durumda. baya kisitlandim ama bebisim iyi olsun da bunlar da gecer diyorum… ev isini falan saldim tamamen sadece yemek yapip kucuk isleri yapiyorum 😂