Ebru_ebru Simge0205 Sağlıkla gelsin inşallah ☺️ilk bebeğiniz mi ? Benim erkek sanırım o yüzden erkek hissettim 😂
Simge0205 Ebru_ebru evet aşkım ilk bebiş daha önce 2 düşük yapmıştım maalesef sonra bu mucizem oldu işte inşallah sağlıkla gelirler🥺😍❤️
cakethesel Simge0205 Benimde ya.Uyanıp kahvaltı yapıyorum,salonda uzanınca içim geçiyo hemen ama geceleri yok illa saat sabah beş olacak öyle
Sybabyss Simge0205 26+4 bende gece 2.30 dan beri uyanığım sabah 8de doktora gidicem midem cayır cayır yanıyor bari hiç uyumayım dedim bişide içemiyorum şeker yüklemesi yapılacak