2 gün önce nişanım geldi sabah 6.30da. Gün üçinde kontrolüm vardı gittiğimde doktorum 1 cm açılman var dedi ağrıların çıkmış seni yatırcam dedi istemedim ama riske atma diyince tamam dedim. Yatışımız yapıldı gece yarısı ağrılarım başladı. Sabaha karşı şiddetlendi, 10 dkda birken 5 dkda bire düştü ağrılarım. Açılmam 2 cm oldu. Bugün boyunca ağrılarım asla durmadı ama açılmam da olmadı. Bende imza attım evde çekerim ağrıyı dedim. Eve bi geldim ağrı iyice şiddetlendi, sıklaştı. Ne oturabildim ne yatabildim ölüm gibiydi resmen. Artık dayanamadım akşam 6 da hastaneye geri geldim. Açılmam 3 cm olmuştu. 1 saat kadar daha yattım açılmam 4 cm olunca doğumhaneye aldılar. Bu sefer de 2 saat kadar orada ağrı çektim. Ortalığı yıkmış olabilirim birazcıkk.😀😀 neyseee 10 cm oldu açıklığım bebeğimin kafası görünüyordu yaklaşık 5 ıkınma sonucu oğluma kavuştum. Hayatımda yaşadığım en mükemmel duygu bu. Plesentasını da aldım gömeceğim.😀😀 Çok pozitif sayılmaz çünkü 3 gün ağrı çektim suni sancı da vermediler. Ama sonunda oğlumu kucağıma aldığım an ağrılarım bitmişti. Tek sıkıntı ilk doğumum olduğu için kesi attılar hem içerde hem dışarda dikişim var. Yeri gelmişken sorayım bu dikişler beni hoplatıyor şu an hastanedeyim krem verdiler çıkınca alacağım fakat biraz olsun uyumak istiyorum ne yapsam acısı diner kızlarr🥰🥰