Normal doğum yaptım 4 ay oldu halen daha regli olmadım ilk doğumum şişkinlik vs çok rahatsız ediyor artık kilo veremiyorum gün geçtikçe alıyorum hatta regli olmadım diye mi bilmiyorum ama canımı sıkmaya başladı artık bu durum araştırmalarım neticesinde normal olduğu ama insan ister istemez düzene girmesini istiyor bu durumu yaşayan var mı