Merhaba bu benim 3.gebeliğimdi suyumun biraz azalması sebebi ile 21 Mart tarihine ameliyat günü verildi. Diğer doğumlarımda Sezaryen olduğu için bu da öyle gelişti. 21 mart cuma sabahı hastaneye geldik yatış işlemleri yapıldı nst ultrason derken önlüğü giydim boneyi taktım bekleme başladı vee görevliler geldi ameliyathaneye iniyoruz dediler, heyecanlandım fakat bir taraftan da 07:45 den 11:45 e kadar beklemiş olmanın sıkılmışlığı vardı daha erken girerim diye düşünüyordum o yüzden bi şükür de dedim yani. İndim ameliyata sedye ile orada ameliyat masasına geçtim kendim serum takıldı antibiyotik verilmeye başlandı tansiyon cihazları koluma takıldı sonra belden anestezi yapıldı gerçekten acı veren birşey değil o aşama ve sonra tekrar yatmam için yardımcı oldular yattım, korkulu rüyam sonda ise anestezi sonrası takıldı acı vs hiçbir his olmadı. Anestezi etkisi için soğuk bir malzeme ile his kontrolü yapıldı ardından önüme perde çekildi hocam geldi hal hatır faslından sonra ameliyat başladı. Tüm ekip çok iyiydi konuştular benimle ameliyat başladi hissetmiyorsun rahat ol vs ilgilendiler. 12:20 de başlayan ameliyat 12:26 da oğlumun sesini duymam ile heyecanımı başka boyuta taşıdı.yanıma getirdiler kokladım temas ettik ve sonra giyinmeye götürdüler ardından da babamıza ananemize vermişler miniğimi. Ben dikiş işlemleri son tansiyon vs kontrolleri ardından saat 13:00 da çıktım ameliyathaneden. Anestezi etkisi çok uzun sürmedi bu sefer, odama geldim ilk kez kum torbası koyuldu karnıma anestezi yavaş yavaş geçtikçe tabiki torba biraz canımı yaktı ama dayanılmayacak alın bu torbayı deyip kıvranacak birşey değildi. Kanama geç başladı bende hatta dil altı bir hap ile başlattılar kanamayı, muayene yaptılar kanama gelişi nasıl diye fakat acı hissi yoktu uyuşuk olunca. Tam 6 saat yeme içme olmadı odaya gelmiş olsam da saat 19:30 da üzerimi giydim sonda çıktı ve yürümeye kalktım az bi meyve suyu içtim önce. Evet acılıydı yürüyüş ama yürüdükçe açıldım acı hafifledi, ayrıca ikinci de deneyimlediğim birşey sıcak su torbası ayakları sıcak tutarsanız yürümek kalkmak gaz çıkışı kolay oluyor, beni en çok zorlayan mevcuttaki faranjit öksürük rahatsızlığım oldu. Öksürmek acı veriyor ama ne yapabilirim geçecek inşallah, antibiyotikler fayda eder diye umut ediyorum. İşte böyle benim kavuşma hikayemde, Allah hiçbir gebeyi anneyi darda çaresiz koymasın ve isteyen hak eden herkese anneliği nasip etsin 💐🥰