36+6 haftaligim bugün kontrole gittim herşey normaldi 2 gündür kasılmalar var doktor sancıların güzel sadece dedi ama şuan bebeğim aşırı baskı yapıyor aşağı asla duramıyorum yerimde aglicam artık normal mi bu şekilde olması 1 haftadır zaten baskı yapıyor ama şuan aşırı baskı var duramıyorum ne ayakta ne Uzanarak ne oturarak ve aşırı hareketli ne yapacağımı şaşırdım