Kızlar sadece sol tarafa mı yatmak gerekir sizler nasıl yatıyorsunuz. Sağ tarafıma yatınca aşırı rahat ediyorum ağrılarım diniyor gibi hissediyorum sırtım dinleniyor gibi oluyor ama sol yana yatmak daha iyi denildiği için sola yatıyorum hep. Sıkıldım bu durumdan