Bi kac gündür ağrım sancim var 35+6 haftalikken baya sancim vardı ama ne nst ne bi dogum belirtisi vardi doktorum çok kötü isen yatiriyim dedi bende evet kötüyüm ama evde yatarım dedim oda tmm o zaman dinlen daha kötü hissedersen bekleme acile gel hemen dedi bende tmm dedim bugün 36+3 haftalık oldum 2 gündür gündüz biraz sancim oluyor ama gece baya artıyor sancik baski oluyor birazda karnım düştü farkındayım bide durduk yer dünden buyani bi enerji keyif var anlamıyorum ağrım var ama biseyler yapasım var gecede eşim kendine sahur hazırlıyor sancim var hafif ama içimden kalkıp heryeri temizlemek istiyorum ağrım sancim vwr ama bi yanim temizlik yapası var neden bilmiyorum içimde bi tuaf duygu var neden bilmiyorum iş yapmak temizlik yapmak istiyorum eşimde kasinma git yat beni sinir etme diyor ama gerçekten neden böyle bi duygu içindeyim bilmiyorum bi yanim agri sancı çekip temizlik nasıl düşünüyorum anlamis degilim neden böyle acayip duygu içindeyim 🥹🥹🥹