nurisssko mellyy bende uzun süre kullandım ödemden dolayı kan akışını hızlandırmak için şimdi doğuma az kaldı diye kestik 32. Haftada kesti yanlış hatırlamıyorsam suan 36 dayım.aşırı ödemliyim parmak uçlarımı hissetmiyorum uyuşukluktan
gokcekocyigiit mellyy kanımda pıhtılaşma meyili olduğu için her gebeliğimde 4000′lik oksapar iğne kullanıyorum 🥲 normal zamanda kullanmıyorum.
Aylinkk Merhaba bende aspirin kullanıyorum gebeliği öğrendiğimde 4 haftalıkken baslattı doktor bebeğe giden kan akışı hızlansın diye
[silindi] İlk bebeğimi 11 haftalıkken kaybettim kalbi durdu, sonrasında pıhtılaşma testi verdim üç genimde bozukluk çıktı şimdi tekrar hamileyim oksapar ve aspirin kullanıyorum 13+1 olduk çok şükür
nurisssko mellyy ödemden dolayı oluşan kan akışı yavaşlıyor kan pıhtılaşıyor bunun önüne geçmek için demişti doktorum
Eceunverkanra mellyy 2 kaybim var,genetik testte pihtilasma egilimi ciktigi icin gebeligimi ogrendigimden beri kullaniyorum 35.haftaya kadar da onlem amacli kullanmaya devam edecegiz, enox 4000’lik igne kullaniyorum
Dilaraatlass Bende oksapar 4000 kullanıyprum günde 1 kez göbekten vuruyorum.Doktorum 2 gebelik kaybımdan dolayı önlem amaçlı vermişti