gokce_erva Benim 20-25 arasiydi 20sinde hamile oldugumu ogrendim. Ayni gun kahverengi akinti gelmisti. Babyaa gevseyenanne
Babyaa Benim bat 20siydi ama olmadım 1 hafta önce koyu kahve akıntı gibi oldu 2-3 kez. Test yapsammı yapmasam mı diye düşünüyorum sürekli regl belirtim de yok siz de nasıl durumlaar
gevseyenanne Babyaa ben o kadar bekleyemezdim bence hemen acilde kan testi verin ☺️ İdrar testine güvenilmiyor benim bugün adet günüm 1 hafta önce kan testi 2 çıkmıştı. 2 gün önce idrar tek çizgi. Bugün de kanda yükselmiş mi diye tekrar bakacağım
gevseyenanne gokce_erva adet kanıyla da karıştırılabilir tam adet döneminde geldiği için. Kesin ben moralimi bozar adet oldum sanardım. Çok sevindim adınıza. Peki öğrenene kadar içinize güçlü bir his veya başka belirtiler geldi mi
Babyaa gevseyenanne ben de bekleyemem normalde ama ocakta kimyasal yaşadım ilk gebeliğimdi o yüzden heveslendirmek istemiyorum kendimi regl olursam diye karışık duygulardayım 🥹
gokce_erva gevseyenanne evet ilk andan itibaren hep hissediyordum. Ama testler negatif çıkıyordu. Leke daha önce hiç görmediğim bir renkteydi. Bildiğin kahverengiydi. Forumda kahverengi lekeden bahsediliyordu. Ben de yoksa yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm test yaptım ve pozitif çıktı🥰
Birbebisannesi Bat 20 siydi. Adet oldum. Ovulasyon kullandım. Piki ve sonrasını değerlendirdim. Ve pikten önce 2 günde bir değerlendirdik aslında tüm tuşlara bastık. Ve tüm belirtileride adetten 2 hafta önce yaşadım. Ama sonuç negatif
gevseyenanne Birbebisannesi ilk denediğiniz ay mıydı? İnşallah güzel haber de aldığınız günler yakın olur
gevseyenanne gokce_erva ben de hissediyorum aynı şekilde inşallah dua edin ben de hayırlı haberimi alırım
Leylabngll gokce_erva canm senın sat tarıhın ve bat tarıhın neydı ve yumurtlama catlama gunlerın neydı
Leylabngll Birbebisannesi ya canm benim dün regl olmam gerektı olmadım bır gun gecıkmem var test yaptım negatif ama catlama üstünden 10 gün geçti acaba geç döllenme mı anlamadım normalde adet ım gecıkmezdı bı ıkı gün erken olur ama geç olmazdım sebebini anlayamadım
Nurellaaaaaaa1212 Leylabngll canım o kadar karısık durumlar ki mesela yumurtlama takibi ile hamile kaldım ama doktor geç döllenme bu dedi. Günümü de biliyorum ama yok dedi geç döllenme. O yüzden cok ucu acık durumlar yorum yapamıyorum olabilir geç döllenme oranı fazla