6 martta anomali sonucu kızımı 19+2de kaybettim. Güçlüyüm iyiyim sanıyordum ama gün geçtikçe çökmeye başladım hiçbirşeye hevesim hayalim kalmadı 5 yaşında evladım var ona da odaklanamıyordum hiçbir şeye tahammülüm kalmadı çabuk sinirleniyorum işe döndüm iş arkadaşım destek almamı önerdi. 3 gün önce doktor ilaç yazdı kullanmaya başladım 8 ay korun bebek düşünme dedi ama hayallerim yarım kalmış gibi hissediyorum. Bu süreçte 2 arkadaşımın gebeliğini öğrendim beni tetikledi sürekli ağlamak geliyor içimden. 8 ay çok geliyor ama beklemeliyim sanırım.